
Goda nyheter. På Sweef kan du få drömsoffan i exakt den härligt vita färg du går omkring och fantiserar om. Och skulle du tänka om så löser vi det med.
Vårt ständiga mål är att en möbel från oss ska uppfylla just dina inredningsdrömmar och vara en trogen följeslagare medan trenderna kommer och går. I kombination med den ambitionen strävar vi efter minimal miljöpåverkan i varje steg av vår tillverkning.
Resultatet av denna omsorg och hantverksskicklighet blir möbler som håller under många år. Och eftersom det är du som bestämt utseendet är chansen att du skulle vilja skiljas från din möbelkompis i förtid minimal.
Nog snackat om vår filosofi – låt oss förverkliga din vita möbeldröm!




En glamorös Björn? Absolut. Denna nalle har många ansikten.
Baserat på 8569 recensioner
Powered by
Christopher B
för 4 dagar sedan
Kanonbra företag på alla sätt, allt från upplevelse online till bokning av leverans och support vid eventuellt strul, rekommenderas varmt.
(5)
Sweef
i förrgår
Hej Christopher, Stort tack för dina fina ord! 💛 Det betyder verkligen mycket för oss att höra att du är nöjd med hela upplevelsen 💌 Tack för din rekommendation, och varmt välkommen tillbaka när det är dags för nästa möbel! Bästa hälsningar, Nils 🌻
Annelie K
för 5 dagar sedan
Snabb leverans, vänligt bemötande och världens skönaste soffa 😊
(5)
Sweef
för 5 dagar sedan
Hej Annelie, Tack snälla för din fina recension! 💛 Vad underbart att leveransen fungerade så bra 🤗 och att soffan dessutom lever upp till “världens skönaste”! 😊 Det gör oss verkligen så glada. Vi hoppas att du får många härliga och avkopplande stunder i den framöver! ✨ Bästa hälsningar, Nils 🌻
Alexander J
för 6 dagar sedan
Jätte bra service och bemötande i butiken.
(5)
Sweef
för 5 dagar sedan
Hej Alexander, Tack snälla för de fina orden! 💛 Det gör oss väldigt glada att höra att du är nöjd med servicen och bemötandet i butiken. Vi strävar alltid efter att ge varje kund en så bra upplevelse som möjligt, så din feedback betyder mycket för oss 💞 Varmt tack för att du tog dig tid att dela med dig! 😊 Bästa hälsningar, Nils 🌻
Carina F
för 7 dagar sedan
Första gången jag handlar av Sweef. Fick bra information på hemsidan.
(5)
Sweef
för 6 dagar sedan
Hej Carina, Tack snälla för din fina recension! 🤩 Vad roligt att ditt första köp hos oss blev en positiv upplevelse. Det gläder oss särskilt att höra att du uppskattade informationen på hemsidan💌🤓 Tack för att du delade med dig av din upplevelse ✨🤍 Bästa hälsningar, Nils 🌻
Thomas
för 11 dagar sedan
Här tycker jag Sweef fallerar en del… vi fick infon att soffan skulle komma till oss en vecka innan leverans, hade dialog en måndag och fick veta att soffan skulle komma till lagret fredag samma vecka och levereras till oss på måndagen. Leveransen var tom inbokad och bekräftad av transportören! När vi inte hört något efterföljande måndag fick vi reda på att den inte alls var på väg. Tydligen hade man inget tyg till soffan och den var fortfarande i fabriken. Så leveransen försenades ytterligare 2 veckor.. det tyckte Sweef var värt 1200kr i förseningsavgift, problemet för vår del blev tyvärr större när vår gamla soffan avyttrades. Efter onödigt mkt tjafs fick vi soffan monterad utan kostnad.. Men gillar inte alls hanteringen från kundservice.. jag tvingades ta ledigt två dagar, dels när det inte kom en leverans vilket var väldigt snopet, sen när det äntligen kom försenad. Jag skulle bli kompenserad för min lediga dag, men det blev jag inte. Soffan är kanon, upplevelsen innan mindre bra.. Här behöver man ta hand om kunderna bättre, är egentligen inte så intresserad av varför saker försenas, men gör inte kunden lidandes.. Så, nu ska jag sluta gnälla…
(3)
Sweef
för 10 dagar sedan
Hej Thomas, Tack för att du delar med dig av din upplevelse 💌 Vi är verkligen ledsna att höra om hur er leverans och hela processen blev. Det du beskriver är inte den upplevelse vi vill att våra kunder ska ha. Här har det tyvärr blivit en miss från vår sida, och ni skulle absolut ha fått information om förseningen tidigare. Vi ber om ursäkt för att både hanteringen och kommunikationen brast, samt att den utlovade kompensationen inte blev som det var sagt. Du är varmt välkommen att återkomma till oss i ditt pågående ärende så ser vi självklart över detta igen. Samtidigt är vi glada att höra att du tycker om själva soffan 🛋️ Tack för att du tar dig tid att ge oss din feedback 💛 Bästa hälsningar, Nils 🌻