(4.8)
Valen - Sweefs trumfkort. Ett möbel-ess i inredningsärmen.
Här klädd i tålig beige linneblandning - "Husets tyg - Sand 402", lagerförd - för snabbare leverans.
Välj mellan djup, rak soffa eller stor XL soffa, båda med sköna, fluffiga dunkuddar som tillåter mer än bara ett stilrent soffhäng. Slappa, softa, samlas, njut och lev ditt allra bästa soffliv. Dagligen.
Jättefin och bekväm pall, kan även användas som sidobord.
Doreen G
|Baserat på 3046 recensioner
Produktrecensioner, oavsett betyg, skrivna av kunder som har köpt produkten från oss - för att göra det enklare för dig inför ditt köp.
Powered by
Jasmin V
för 3 dagar sedan
Valen - Soffa XL
Den bästa soffan jag någonsin haft. Djup och bekväm att ligga i. Ger en lyxig känsla! Vi köpte Valen XL i naturfärgat tyg, färg: Army! Och är otroligt nöjda med den.
Automatiskt översatt från 🇳🇴 Norska
(5)
Sweef
för 11 timmar sedan
Hej Jasmin 😊 Wow, vilket otroligt fint Valen XL bodde hos dig. Tack så mycket för den fina recensionen och de vänliga orden. Vi är så glada att du är otroligt nöjd. 🥰 Med vänliga hälsningar, Jens ☀️
Tina
för 3 dagar sedan
Valen - Fotpall
Färg, kvalitet, service lever upp till förväntningarna
Automatiskt översatt från 🇳🇴 Norska
(5)
Malin
för 10 dagar sedan
Oj oj vilken fin och härlig soffa. Är sååå nöjd😊🌷
(5)
Sweef
för 7 dagar sedan
Hej Malin! Åh, stort tack för din fina recension! 😊 Det gör oss så glada att höra att du är så nöjd med din soffa 🛋️✨ Vi hoppas att den kommer ge dig många härliga och mysiga stunder framöver. Tack för att du delar med dig! 💌 Bästa hälsningar, Nils 🌻
Thale J
för 11 dagar sedan
Valen - Soffa XL
Soffan är otroligt bekväm att sitta i, och helt underbar om man gillar "lounge"-möbler med bra bredd. Vi valde tyget "Solomio" som fungerar perfekt i vardagen med små barn som spiller. Den är lätt att rengöra och ser snygg ut i vår valda färg.
Automatiskt översatt från 🇳🇴 Norska
(5)
Sweef
för 9 dagar sedan
Hej Thale! 😊 Tack så mycket för din underbara feedback och dina vänliga ord, soffan och färgen såg så fina ut i ditt hem. Vi hoppas att ni alla kopplar av ordentligt och njuter av er soffa med filmkvällar och mysig atmosfär! 🥰 Med vänliga hälsningar, Jens ☀️
Marianne A
för 28 dagar sedan
Gaveln är alldeles för hög. Man kan ju inte ha armen där, som ett normalt armstöd. Hur tänkte ni där?
(4)
Sweef
för 27 dagar sedan
Hej Marianne, Just denna soffa är designad som en hörnsoffa med öppet avslut 🛋️ Därför är gaveln på bilden du skickade i samma höjd som ryggstödet på resten av soffan, vilket även visas på vår hemsida ☺️ Vi hoppas att du kommer att vänja dig vid detta och kunna njuta fullt ut av din fina soffa 💖 Bästa hälsningar, Nils 🌻

Vill du ha din Valen NU? En Pre-made i husets snygga linnetyg är redo att flytta in direkt.

Din livlina i vardagen: Valen som väntar på att välkomna dig hem.



